Kundeservice
Sommerkampanje | Gave på kjøpet

Spørsmål vedrørende strømmingstjenester & digitale abonnement

Under finner du vanlige spørsmål og svar vedrørende strømmingstjenester og digitale abonnement.

Når du bestiller en strømmingstjeneste fra Bladkongen så får du verdikoder som leveres til deg i ordrebekreftelsen din per e-post. I ordrebekreftelsen finner du også gyldighetsperioden for å bruke verdikodene og instruksjoner om hvordan du går frem for å bruke de.

Gyldighetsperioden for verdikodene finner du i ordrebekreftelsen din. Gyldighetsperioden er også oppgitt i teksten på tilbudet når du bestiller, slik at du er informert om gyldighetsperioden før du har fullført kjøpet.

Hvis verdikodene dine mot formodning ikke virker selv om gyldighetsperioden ikke har gått ut så ber vi deg vennligst om å ta kontakt med vår kundeservice, så hjelper vi deg.

Vi har dessverre ikke mulighet for å forlenge utløpte koder fra noen av våre samarbeidspartnere. Gyldighetsperioden for verdikodene dine finner du i ordrebekreftelsen din.

Når du bestiller et digitalt abonnement så mottar du en ordrebekreftelse fra oss. Du vil så motta innloggingsinformasjon fra forlaget som gir ut bladet. Det kan ta opptil 5 virkedager før utgiveren sender ut innloggingsinformasjonen din. Først når de har gjort dette så blir ditt digitale abonnement aktivert.

For spørsmål vedrørende ditt digitale abonnement, påloggingsinformasjon eller tekniske problemer, vennligst ta kontakt med det aktuelle forlaget. Du finner kontaktopplysninger til forlaget i ordrebekreftelsen din.

Vil du kontakte oss?

Send oss en e-post!

På hverdager vil vi som regel svare deg innen 48 timer.

Ring oss!

Akkurat nå er telefonsentralen vår stengt inntil videre. Vi hjelper deg via e-post hver arbeidsdag.
910034B8-F8F2-43F4-A6E0-26CEF68376D3