Kundeservice
Sommerlesning for alle smaker

Velkommen til kundeservice

Hva lurer du på?

Bladene blir levert med posten og sendes til mottaker i henhold til når bladet gis ut. Abonnementet starter aldri med gjeldende utgave – mottaker får alltid nestkommende utgave. Oppstartstiden varierer, men for blader som gis ut ukentlig er oppstartstiden 1-3 uker og for blader som gis ut månedlig er den 3-5 uker fra bestilling. Vennligst se ordrebekreftelsen din for beregnet oppstartstid.

Ettersom vi kun formidler nye bestillinger for mange forskjellige forlag, har vi ikke tilgang til forlagene sine abonnementsregister. Du kan legge inn en ny bestilling hos oss, men vi kan ikke garantere at det nye abonnementet samsvarer med et eksisterende abonnement. Det er det aktuelle forlaget som sender ut bladene, så vi kan dessverre ikke styre hvilken utgave som ditt nye abonnement vil starte med. Vi anbefaler derfor at du kontakter det aktuelle forlaget dersom du har spørsmål eller spesielle ønsker i forbindelse med abonnementet ditt. Hvis du har bestilt veldig nylig så anbefaler vi deg å vente noen dager før du kontakter forlaget. Da er du sikker på at de har mottatt bestillingen din.

De fleste abonnement løper til oppsigelse. For å si opp et abonnement skal det aktuelle forlaget kontaktes. Forlagets kontaktinformasjon finner du i ordrebekreftelsen fra oss. Julegaveabonnement bestilt via Bladkongen sies alltid opp automatisk.

Når du bestiller et digitalt abonnement så mottar du en ordrebekreftelse fra oss. Du vil så motta innloggingsinformasjon fra forlaget som gir ut bladet. Det kan ta opptil 5 virkedager før utgiveren sender ut innloggingsinformasjonen din. Først når de har gjort dette så blir ditt digitale abonnement aktivert.

Dersom du har bestilt et abonnement på et blad som må betales med faktura fra det aktuelle forlaget så vil beløpet i Klarna være 0 kr. I disse tilfellene må du kontakte forlaget dersom du har spørsmål vedrørende fakturaen din. Forlagets kontaktinformasjon finner du i ordrebekreftelsen fra oss. Hvis du har mottatt en faktura på fra Klarna pålydende 0 kr kan du altså ignorere den. Du skal da ikke betale noe via Klarna.

Vennligst ta kontakt med det aktuelle forlaget som gir ut bladet. Forlagets kontaktinformasjon finner du i ordrebekreftelsen fra oss.

Hvis du har bestilt et abonnement med velkomstpremie og ikke har mottatt denne så ber vi deg vennligst om å ta kontakt med det aktuelle forlaget som gir ut bladet, da det er de som sender ut eventuelle premier. Forlagets kontaktinformasjon finner du i ordrebekreftelsen fra oss.

Vil du kontakte oss?

Send oss en e-post!

På hverdager vil vi som regel svare deg innen 48 timer.

Ring oss!

Akkurat nå er telefonsentralen vår stengt inntil videre. Vi hjelper deg via e-post hver arbeidsdag.
910034B8-F8F2-43F4-A6E0-26CEF68376D3